Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det var ett tag sen sist

Publicerad 2008-08-18 20:02:41 i Allmänt

de senaste dagarna har jag haft det fullt upp! typ varit med C, hihihih!
sovit hos Elliot, varit med Nusse -vilket välkommande man fick. det var faktiskt ganska komiskt. hon typ kramar mig i 3 minuter och är lycklig över att jag kommit hem, sen går hon till Elliot och ger henne en snabb kram! lmao!!!!! asså... haha. vi var iaf i stan å handlade & sedan har jag träffat underbara A -gud vad jag saknat honom! igår träffade jag Nicke, från min förr förra klass. han bestämde sig för att bjuda mig på en fika innan jag skulle vidare och gud va vi hade mkt att prata om! han berättade lite om vad som hänt med våra gamla klasskamrater och vi i klassen har det verkligen gått olika för! vissa pluggar på och lever livet, medans andra lever livet lite väl mkt. tänker inte gå in på några detaljer, eftersom det kan anses kränkande. men det var otroligt kul att sitta och bara prata med honom.

idag var jag med C, och är fortfarande här, fast jag var hemma en sväng och käkade middag. nu är jag i alla fall här och vi ska fortsätta planera min middag, som kommer helgen efter min födelsedag -vilket är snart!!! glömm inte att gratta, hahah  var hos Malynay today aswell å träffade henne och killen sin. det var så kul, jag kommer innanför dörren och hon frågar om jag vill ha lunch. vilken taijming! hihi

mitt nya namn har blivit " det femte hjulet". malynay och älsklingen har båda skaffat pojkvänner och jag som var mest på och snackade om killar 24/7 femman till åttan (årskurserna alltså), vimmlar omkring och byter titt som tätt. det här känns ju bra, men har iaf bestämt mig för att bjuda gullungarna på parmiddag, så jag får väl hitta ngn till dess....

august, ledig? vill sätta in den perfekta bilden på oss... men, går ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela