Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

helg och sliten

Publicerad 2008-08-24 12:20:37 i Allmänt

inatt innan jag somnade, låg jag och tänkte på ett inlägg jag skulle kunna skriva, men nu har jag helt och hållet glömt vad det var jag skulle skriva. känner mig lite krasslig, till och från -och skyller väl det mesta på V, hahah! det är väl egentligen delvis mitt eget fel också, men har inte alls sovit bra de senaste dagarna.
nu har ju skolan börjat och allt är som vanligt igen. tidiga mornar, sena dagar -hem plugga (fast vi har iof inte fått så mkt läxor än) äta middag, och träna? jag och C börjar på box imorgon, eller hur C?! sen blir det simning 1 eller 2 ggr/vecka och jag och L kör tennis, på obestämnd dag. eftersom jag klagar så mkt på att jag inte trivs med mig själv och hur jag ser ut, har jag bestämt mig för att ta tag i detta så att folk slipper höra mitt gnäll.

juste , min älskade far kom hem här om dagen från Kina, efter att han varit där i 2 veckor och jobbat i samband med OS. vi hade minijulafton igår, och fick en hel del fina presenter. grejen är bara att hälften av de kläder jag fick var för små. jag är en medium- tjej och medium i kina är typ XXS, så pappa hade ju köpt för små kläder, men men... de kläder jag fick var typ D&G tröjor, Billabong och en Fjällrävenjacka m.m. Inte för att jag bett honom om det, jag menar jag vill inte gå runt på stan och ha en fjortisstämplad jacka på mig. men det är ju iaf en gåva, så får helt enkelt ha på mig den, oavsett. och palla spendera egna pengar på en dyr vinterjacka -nu när jag ändå har en! fick massa fina smycken också, i princip bara pärlhalsband och armband. det är sjukt att riktiga pärlor säljs så billigt där och är så extremt dyrt att köpa i sverige, eller har jag fel?

fredags... var jag på kräftskiva. men jag jonatan och tvillingarna stack därifrån -ut på egna äventyr, hahah gud va löjligt det där lät, men kände att jag bara var tvungen! -kom hem vid halv två?!
lördags... lillasyster hade barnkalas, så jag var ganska slut på kvällen efter allt skrikande och barn som spran runt om kring
idag, söndag... åker till barkarby/själby (eller vad det nu heter), för att fira en av kusinerna, som fyller 6 samt -mer barnkalas, samt morbror som fyller  ja gud vet jag -typ 39? men det är typ släkten där idag bara. jag borde egentligen ha ngt bättre för mig, följer dels med för att träffa K1 och K2 och släkten då, men maten som min morbrors fru lagar ... -omg säger jag bara, den är alltid så jävla god! hahaha är alltså den andra orsaken till att jag följer med dit

imorgon... måste man upp så där tidigt igen och jag vill verkligen inte gå till skolan. kan vi inte bara hoppa fram till onsdag -på en gång?


Visste ni att jag har varit "modell"?
jag till vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela