Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

hemma . . .

Publicerad 2008-08-13 14:28:42 i Allmänt

och jag klänner verkligen inte för att skriva ngt speciellt. eftersom solen skiner och jag vill ut och sola!
igår var jag dock på ung08 festivalen om man nu kan säga så. och jag måste bara tillägga att jag fick värsta chocken. jag var fortfarande i chocktillstånd vid 7 tiden på kvällen, då jag ändå varit hemma någon timme.
när jag kommer ut vid plattan slår verkligheten tillbaka. VART FAN KOM ALLA FJORTISAR IFRÅN?!!!!!!!!!!! de har bara tillökat, känns det som. de var överallt . . . okej, om man vill se ut på ett speciellt sätt, men hallå?! mr än halva sthlms ungdomar ser fan i mig likadana ut!

 
Y och M                                                                        M och M.F i främmre raden

Tillsammans med L och C åkte vi in till city för att kolla på Madde F, Matilda och Yayya igår, då de uppträdde i Kungsan -ung08. Skitbra jobbat tjejer, ni var grymma!
Träffade även NNATS och två av hennes killkompisar, från skolan typ? ínne i stan innan allt började.

Idag fyller min älskade lillasyster år! kan inte förstå att det var 4 år sedan jag fick samtalet om att jag fått en lillasyster!! (då en av mina högsta önskingar var just det) glöm inte att gratta henne people!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2008-08-14 22:31:02

kul att ni kom. snart börjar skolan igen, ses då :)

Postat av: kusin

Publicerad 2008-08-23 20:33:13

haha inte så konstigt , alla fjortisar va ju på ung08 ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela