Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Statestik

Publicerad 2008-08-07 05:39:57 i Allmänt

Med tanke pa att jag inte bloggar lika ofta som tidigare ar jag stolt over mine 15-20 lasare jag har, haha! 
Tidigare var jag uppe i 50, men far val helt enkelt ta en funderare pa vad ni gillar att lasa. Ni kan ju alltid kommentera, inlagget, om det finns ngt ni har att saga. 


Tidigare idag var jag, P och Luke ute a spelade tennis. Traffade Steve och Cory ocksa. Nu i kvall, var jag och sag Mamma Mia med nagra people. Akte over till en bekant och tog ett dopp. Jag och E fotade lite, sa pics kommer . . .
Mamma Mia, var sa javla bra. - En av de basta filmerna jag nagonsin sett, och den basta pa lange! Jag vet i alla fall vem som ska fa den i fodelsedagspresent, vet ni?

Ha det, jag ska sova nu!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-08-09 21:22:23

Men hallå!!!

Är Du tillbaka i Kitchener???! Jag trodde Ni skulle vara ute och campa till imorgon?! Vilka är alla Du nämner vid namn?!

Vi ses på Arlanda på måndag, jag och Natti kommer och möter Dig! Love U!

Puss Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela