Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Summertime

Publicerad 2008-08-06 18:05:13 i Allmänt

Solen skiner och himlen e bla, ah va skont det ar att leva da - som min syster brukade sjunga. Men det stammer faktiskt. Har precis fixat mig och ar klar for utgang. Vantar bara pa P. Igar/natt var jag och P over hos Luke och han ar en lang historia, som jag inte tanker dra har. Sam var ocksa dar med Jake och Marcus. Efter nagon timme kom Cory, Tannor, Brian och Steve. Det kanndes lite ensamt att vara enda tjejen, men jag ar van -haha... Hade i alla fall enormt kul och ser fram emot kvallen, da vi formodligen drar ut igen... 
Nu ar det tanning som galler och sedan drar jag och P ut i det vackra sommar vadret.

Bara 4 dagar kvar!!! VILL INTE HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela