Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vällingbyhooooood

Publicerad 2008-08-29 21:43:27 i Allmänt

sitter hos E och ska väl ut snart. hoppas träffa killarna senare. C och Nusse är här också.

mitt liv är bara så jävla underbart nu! jag fick nämligen reda på helt underbara nyheter om ngt som kommer hända om ngra veckor. C var med mig, och efter vi kom ut från stället, säger hon " Du är som en amerikansk-tonårsfilm. du sa typ omg, omg 50 ggr och försökte hålla minen när du pratade med karolina"
Alla säger att jag är som en amerikansk-tonåring. Jag undrar vad de menar med det, fast jag har mina aningar....

Några andra roliga citat ur veckan:
J- Såg du "girl meets cowboy" igår?
C- Ja, typ fem minuter....
J- Visst var cowboyen otroligt het? Fast hans bröder var ju typ snyggare! hahah

J- Asså du ser den där killen i grå jacka?!
N- Aaaa....
J- Han är snygg. . .
N-hahahahahahah
J-Va, tycker du det också?
N-börjar skratta ännu mera 
(jag ser ut som ett frågetecken)
J- Men, han är liksom lite hemligt snygg, typ ful-snygg
N- fortsätter bara skratta
J- Schhhhh, alla kollar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela