Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

jag är PATETISK

Publicerad 2008-12-17 19:22:14 i Allmänt

jag var och klippte mig ikväll... och jag är INTE nöjd!!! det såg ändå ganska bra ut när jag lämnarde haninge. när jag kommer hem och kollar mig i spegeln så dampar jag... får värsta utbrottet och sedan kommer tårarna. jag försöker hålla dem tillbaka men sedan när viktor svarar i telefonen så går det bara inte. jag låg å grät i 20 minuter och klagade på hur fult mitt hår är. seriöst, jag är så deprimerad. jag har varit hårmodell - då gav jag frisören fria händer till att göra vad hon ville. men idag hade jag en vision om hur jag ville ha det. redan innan hade jag perfekt längd, var bara tvungen att ta lite i topparn (det var 7 månader sen sist jag klippte mig, så ni kan ju förstå hur slitet det är) och fixa utväxten sedan jag blonderade håret. det blev inte alls som jag tänkt mig.. och nu är ja för deppig för att äta middag eller göra ngt överhuvudtaget! hur kan man bli så upprörd för bara hår?! nu förstår jag dem i Top Model...

någon som minns Cassandra från ANTM season 5
och hennes förvandling?

varför är jag så patetisk för?

Kommentarer

Postat av: c

Publicerad 2008-12-18 10:56:17

sorry..men det var en bra förkortning :P

synd med ditt hår :/ men du passar i det mesta!

puzz

Postat av: Afrodite

Publicerad 2008-12-20 15:13:38

Överdriv inte stumpan, du är alltid fin:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-21 12:44:40

gullig du är, å har alltid varit! saknar dig tjejen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela