Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Juldagen

Publicerad 2008-12-25 11:27:41 i Allmänt

kan börja inlägget med å säga, att jag hade fel igår... kvällen blev inte alls bättre. fick inget av det jag önskat mig, -det stod tre saker på min önskelista. ska börja göra som en killkompis å inte önska mig ngt, sedan bara se vad man får. grejen är väl egentligen att jag kommer bli besviken då med.

det blir som förra året helt enkelt, ut å tröstshoppa nu i mellandags-rean.. hoppas ni hade en bättre jul än vad jag hade
nu ska jag göra mig i ordning å sedan träffa älsklingarna, C å Nusse -för att åka in till staaaaan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-30 17:32:02

shieeet... julen är ju knappast om vad man får i paketen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela