Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Saturday 23/2-08

Publicerad 2008-02-23 18:39:52 i Allmänt

Resefeber!!! Hela dagen har jag ägnat åt att packa och fixa inför resan. Nu vill jag bara bort från Sverige, börjar bli rätt tråkigt här -även om jag kommer att sakna massa mysiga männiksor, men jag kommer ju hem efter 2 veckor. Satt och jobbade 10 sidor i matteboken för att slippa ta med den till USA, men blev ändå inte klar! :(
Har ju imorgon på mig att göra klart de jobbigaste läxorna.

Träffade älskling idag, var ute på promenad en timme bara, men behövde luft och sen var ä tvungen att dra hem igen....
Bara 30 timmar kvar!!!  XOXO

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-02-27 14:22:36

Lycka till ;) HAHA

Postat av: frida

Publicerad 2008-03-12 20:26:19

Härligt att komma bort

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela