Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sunday 10/2-08

Publicerad 2008-02-10 19:12:40 i Allmänt

Om 11 timmar bär det av! Klockan 6 imorgon åker bussen från Zinken. Jag sover förmodligen hos C ikväll och får skjuts av hennes päron. Romme Alpin har 4 nya nedfarter och en 6-stolslift m.m. -Jag LÄNGTAR SÅ!!!

image47


Helgen var ganska slapp. Bara chill och mys med familjen och kompisarna. Idag köpte jag ett par jättesöta skor till sommaren. För mig börjar ju sommaren bara om 2 veckor, då jag och en del av familjen åker iväg till Florida i 1 och en ½  vecka. Det här året, speciellt sommaren, kommer bli så himla underbart!
Florida, Spanien, Kanada och Holland-Here I come!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-02-10 21:15:22

Fyfan är det så brant :S Jag kommer dööö ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela