Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Thursday 21/2-08 Koncert

Publicerad 2008-02-21 20:47:25 i Allmänt

Fett nice dag idag! Såg verkligen inte fram emot den. Men slutut blev ju lyckligt, i alla fall för vissa. Nusse fick ju träffa sin största kärlek Adam Tensta -hahah! Idag eftre skolan var vid och skulle egentligen köa till Akon, frikonsert. Men det var världens jävla kö, så vi nöjde oss med att bara kolla på alla galna, desperata människor, det var rätt underhållande... Speciellt han killen som blev tagen av polisen och blev ivägkörd, undrar vad han gjort?! Ambulansen kom ju också, efter att ett antal personer typ klämts och typ svimmat. Ganska creepy...
Ett tag stack vi tillbaka till skolan för att värma oss. J, N och C låg på golvet och fötterna mot elementet. Det måste ha sett asroligt ut!!
Sen försökte jag och A flörta med en polis, för att till ett ställe, så att vi kunde komma in och se bättre. Men han var ett riktigt stone-face! Tråkmåns, hahah... Jag och C drog sedan hem och vi fick höra att vi missat A.T. Inget stort för mig men värsta drömmen som gick i uppfyllelse för N.

image54

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-22 12:12:02

varför har du inte skrivit ngt om din lilla "dejt" :P?

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-02-22 22:22:24

Bara så att alla vet. Jag drev när jag skrev detta inlägg. Om nusse och kärleken alltså ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela