Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tuesday 29/1-08

Publicerad 2008-01-29 22:23:01 i Allmänt

Kom precis hem från M, efter ledarutbildningen. Vi var inte så många men några av favoriterna var där, synd att Mr. N inte hade munspelet med, hihi. Huset är kaos -damm överallt och jag kan knappt andas. Idag var det premiär för den amerikanska succén Gossip Girl. Själv har jag läst böckerna och de är mkt bättre än serien. Men jag tror att den kommer göra lika stor succé i Sverige som i USA. Det sägs ju vara OC's efterträdare.

Annars går det åt helvete, med allt rent ut sagt! -Får man förresten svära? Haha, det bestämmer väl jag, det är ju min blogg?! Ni som känner mig vet ju hur jag är, alltid lite småförälskad. Det är ganska jobbigt. Nu när jag äntligen trodde att jag "hittat ngn", så sumpade jag min chans.

Eller var det mitt fel att det gick snett? Vill bara inte gå igenom samma skit en gång till. Varför ska killar vara så komplicerade? Läste en gång att man inte ska skriva 'privata' saker på ens blogg, men är det inte det som lockar läsare? skvaller...
Jag gillade verkligen honom eller gör jag det fortfarande? Bara jag visste vad han tycker och hur han känner. Vill verkligen inte mista honom. Men det kanske redan är försent...

Ibland längtar jag bara tillbaka till den tiden då man var liten och problem inte existerade i mitt liv...


Nya OC?


Blair, Dan, Serena, Nate, Chuck and Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela