Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

2 dagar kvar

Publicerad 2008-07-28 04:17:04 i Allmänt

nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar under hela sommaren, och jag har varit här mer än en manad. jag kan knappt tro det, jag undrar verkligen vart alla dagar tog vägen. jag vill inte aka om 3 veckor. Iof funderar jag och Nusse pa att ta en sista minuten resa till Turkiet innan skolan börjar igen.... jag saknar dig!

Sa... vad har jag haft för mig den här helgen da?! Jo, i fredags passade jag 4 tjejer -och fick betalt vilket leder till vad jag gjorde igar, lördags alltsa. Vi var nämligen i Toronto underdagen och jag shoppade lite. Har under en längre tid velat shoppa hos Forever 21 sa det uppfylldes, eller vad man nu säger -haha! Köpte en snygg bla/rutig skjorta och en rutig klänning jag hade idag, söndag -da jag fick träffa Peter! Han har varit borta nu under en manad, sa jag har saknat honom. Han har fatt världens vackraste solbränna -och JAG är jätteavundsjuk!!! Var hos C och G idag och tog ett dopp i polen, vilket var skönt och avsvalkande. Det är i princip min helg och klockan 7 i morgonbitti börjar jag jobba igen -men bara tva dagar och sen ska jag till P och bo hos honom och c/o under resten av min vistelse här - I CAN'T WAIT!

jag känner mig som ett litet barn pa julafton, när man ska öppna julklapparna.. känner ni igen känslan?


Lite stuff jag handlat under den senaste manaden


Nu ska jag ga och ta ett kvälldopp, sov sött människor

Kommentarer

Postat av: Johanna.

Publicerad 2008-07-28 13:37:04

Saknar dig med! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela