Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Arbetsdag 3

Publicerad 2008-07-09 14:56:20 i Allmänt

Sitter med kaffemuggen i handen, som vanligt och läser en av mina nya böcker "Min stora kärlek", medan Lillan kollar pa "Dora, The explorer". Steg upp i vanlig tid (klockan 7!) och snart är det dags att väcka Sam. Dagarna ser ungefär ut sa här ;
7.00 a.m : Vaknar
7.15 a.m : Kaffe och frukost
7.30 a.m : 9 a.m -Lekstund
9.00 a.m : Väckning och frukost för Sam + Snack  till Lillan
9.20 a.m - 12 a.m : Utestund, da vi gar till ngn park eller är ute i trädgarden. (studsmattan, jacuzzin ect.)
12 a.m : Lagar jag lunch, sedan är det sovstund för Lillan

1.30 p.m -3.30 p.m : Jag och Sam pysslar, är ute i trädgarden och jag tar min dagliga springtur + dusch innan Lillan vaknar
3.30 p.m - Whatever :
Snack och lek tills 5.00 p.m
Ev.
Middagslagning -som idag, da Sam har fotbollsmatch

De tva första dagarna har gatt bättre än förväntat, sa jag ska inte klaga.
Back to work, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela