Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Kitchener

Publicerad 2008-07-31 17:21:16 i Allmänt

Imorgon aker jag upp till stugan, med min 'nya' familj. P ar redan dar och E och jag ska alldeles snart ut och shoppa. Hon forsokte forklara reglerna, set och hur manga games there is in a match (tennis) sa vi kanske gar och spelar lite senare i eftermiddag. 

Bloggen kommer antagligen inte bli sa uppdaterad de kommande dagarna, men ni far helt enkelt klara mig utan mig ett tag, haha


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-08-05 18:56:38

Halloj!

Man undrar hur ni har det i tältet... Hoppas allt är bra och att det känns skönt att snart komma hem igen! Du får hälsa så gott till Din "nya" familj. Hoppas att Du tackar ordentligt för att Du fått vara hos/med dem! Ser fram emot en fullmatad kamera och massor av historier!

Puss & kram

Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela