Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Kom hem

Publicerad 2008-07-06 05:41:57 i Allmänt

Kom precis hem fran stugan. Klockan är lite över halv tolv här, sa ska passa pa att skriva lite snabbt. Min första vecka har varit grymt rolig. Sylvia, har tagit mig runt i lilla stan och runt omkring för att visa sa mkt som möjligt just där. Det har förekommit lite shopping, men eftersom jag inte börjat jobba än, sa har jag inte sa mkt pengar (har inte hittat ngn bankomat, vi var ju faktiskt ute i nowhere, hahah)

Fick träffa Peter, innan han akte, sa nu tar det ca 3 veckor innan man far träffga honom igen. Jag och Elizabeth har kommit varandra närmare och vi har haft grymt kul. Leigh far jag förhoppningsvis träffa imorgon, da släkt och vänner kommer O^ver, pga ett födelsedagsbarn. Peter fyller ocksa pa  mandag, precis som A, men han är ju iväg.

Det finns i princip hur mkt som helst att skriva om, men har varken tid eller lust att berätta alla smaskigheter. HAHA!
Jag har tillexempel, sovit i Narniaskogen (internskämt, hahah!!!)

c ya

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2008-07-06 06:01:27

vad jobbar du med?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela