Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Lindsay Lohan

Publicerad 2008-07-23 21:13:00 i Allmänt


Hur snygg får man vara egentligen!?

Jag älskar hennes hår och hennes mun är perfekt. -Hon har vackra ögon och snygg figur. OCH hon bryr sig inte om stressen att vara size zero ect. Hon ignorerar vågen och går sin egen väg (även om det kanske inte alltid är smarta val hon gör)
"Jag äter vad jag vill, lever livet och bryr mig inte om vad andra tycker" -Önskar bara att det skulle vara lika enkelt som hon säger...

Lindsay var en gång i tiden min idol... Jag och Älsklingen tittade på "Föräldrarfällan" -ja gud vet hur många gånger och vi kunde i princip alla repliker! Nu på senare tid, har hon gjort diverse saker som kanske inte är särkilt bra att göra om man är någons förebild... Hoppas bara att denna prinsessa inte följer de andra stjärnornas väg, till ett mindre bra liv alltså. Hon har ju varit på väg dit ett antal gånger, men verkar nu hittat tillbaka med hjälp av fästmön (ja, ni läste rätt, det ryktas att L.L förlovat sig med DJ Samantha Ronson)! Vet inte riktigt vad jag tycker om det (plus att det är ett rykte), ni som känner mig vet varför. Men vem har egentligen rätt till att säga att det är fel att dejta/ha en relation med någon av samma kön?! Jag har i alla fall fått en annan syn på kärlek på sistone. Om man verkligen gillar ngn/ kär ect. ska man vara med den personoen +oavsett ålder, kön eller religon. Det borde alla veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela