Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

4 dagar kvar

Publicerad 2008-06-23 21:04:08 i Allmänt

Inte för att rubriken har något med inlägget att göra, det är bara jag som har dålig fantasi. HAHA
Tänkte berätta lite om de senaste dagarna, alltså två dåra... Igår var jag i alla fall men E och Nusse. De kom till mig, då jag höll på att måla om utemöblerna (kände att jag bara var tvungen att berätta det för jag känner mig så duktig, som hjälper till med sånt -haha?!) Vi gick ner till Klubbensborg och satt och myste vid vattnet några timmar.

Idag började jag med att ställa klockan för att se på mitt favoritprogram -lite desperet, I know... Men sen har man ju börjat med en lite nyttigare frukost. Förr var det Special K, Red berries som gällde, men de är inte alls nyttiga! Så nu har jag börjat med A-fil (hade iof det förut också), müsli och blåbärssoppa (obs! osockrad). Sedan stack jag iväg för en springtur och det följdes med en dusch och promenad hem till mamma. Nu har vi äntligen fixat poolen, så nu är det bara att fortsätta fylla på vatten. Fick sitta i poolen (frivilligt!) och fylla vattnet, ganska skönt faktiskt. Senare på eftermiddagen var jag ute med Au och hans vovve. Vi gick ner till Vinterviken och sjöberget och satt bara och pratade. Det var ett tag sedan vi kunde sitta ner, ordentligt och bara mysa och prata. Kommer sakna dig i Kanada! (Och alla er andra också för den delen!) När han skulle hem, fortsatte jag vidare till NRJ, kom på det namnet idag -haha. Snacka om att vi inte setts på ett tag!!!!! Typ i vintras?! I alla fall, det var jättekul att träffa dig babe! <3

Imorgon är det G.L som gäller -tillsammans med delar av gamla gänget. Ses imorgon tjejer!
Love ya

Gamla gänget
M, S, S, S, M
Imorgon är det S:en som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela