Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Dag med Nusse

Publicerad 2008-06-19 22:17:32 i Allmänt

Träffade Nusse inne i stan idag <3<3
men det tog ju ett tag eftersom hon råkade gå förbi mig x-antal gånger. haha
Vi gick runt i flera timmar och fönstershoppade mest, men köpte mina svarta skor. Nu är jag nästan helt pank, men glad över allt jag köpt de senaste dagarna. Känner mig rätt förberedd inför resan nu, men nerverna kommer alltså. Jag och Nusse hittade det perfekta fikastället och vår nya favoritaffär, men tänker inte berätta vilken, för det är vår, -haha
Sedan bjöd älsklingen mig på glass, som fika - så gulligt!

Just nu watchar jag "50 first dates" på kanal6. Den filmen är faktiskt ganska bra. Kommer inte riktigt ihåg, hur den är men får väl fortsätta kolla och se hur den slutar!


Lite smycken och ting, som jag vill ha...
wish i could get everything i want, because my life would be so much easier then...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela