Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Första dagen

Publicerad 2008-06-05 21:18:59 i Allmänt

Fy fan,
säger jag bara!! äntligen är det lov och jag är så jävla förkyld som man kan bli! kroppen orkar nästan inte med någonting. Har trots allt tränat lite, kanske inte det smartase draget, men men... Hann även med lite sol -eller några timmar dvs, i samband med läsning i en av mina Gossip Girl -böcker. Snart kommer ju tv-avsnitten ikapp och vill hinna läsa klart alla böcker innan serien slutar. Kommer iof kunna läsa jävligt mkt på planet. åt uppe greken, med far och bror min, eftersom pappa drar iväg på resa nu, jobbar med em ect.

Igår hade vi skolavslutning. Det var helt okej, men kunde varit bättre. Hoppas på en mer lyckad skolavslutning nästa år?! 

Innan skolavslutningen    jag och Nusse  Vi gillar att dansa    Efter 

Klassen
Vi ses i höst klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela