Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag hatar att vara förkyld

Publicerad 2008-06-06 12:36:10 i Allmänt

Hatar är ett starkt ord, men jag verkligen hatar att vara förkyld -speciellt nu när det är sommar och sol!! jag blir så arg, haha. Kan egentligen inte göra ngt åt det, men jag vill var ute i solen! Det är inte direkt det smartaste man kan göra när man är förkyld, eftersom bakterierna sprids "bättre"/snabbare. Får bara gilla läget, helt enkelt.

Läste klart 3:e Gossip Girl boken i morse. Grejen med böckerna, är att de skiljer sig så otroligt mycket från serien. Vanessa, till exempel, har svart rakat hår, i böckerna. Hon och Daniel (Dan är tillsammans, och faktumet är att Serena och Dan aldrig varit tillsammans) Dan-röker hela tiden och Jenny har överdritet stora bröst, kort och brunt lockigt hår.


Blair, Nate, Serena, Dan, Chuck and Jenny- ni kan ju själva se skillnaden
(i alla fall på Jenny)


Funderar på att läsa om den 4:e boken, för att sedan fortsätta med den 5:e... men vill spara några bocker tills flygresan. Nu är det bara 21 dagar kvar -och jag börjar få lite panik!!!

Ikväll åker vi till Muskö och stannar där över natten. Sen får vi väl se hur det blir....
Någon som har några förslag på bra låtar -måste ha till flygresan! (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela