Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

nej, nej och nej -jag vill inte!

Publicerad 2008-06-11 21:06:31 i Allmänt

Snälla, snälla -åk inte! Jag vill verkligen inte att du åker, har inte kunnat säga hejdå ordentligt. Vill träffa dig. Men nu är det försent... Kommer ju inte hinna träffa dig, innan jag åker -fuck... Sen när jag kommer hem, är det bara 9 dagar kvar tills skolan börjar!!! FAAAAN 

              
Jag tänker för mycket på andra. Måste börja ta hand om mig själv, nu när det ändå är lov. Vad passar bättre än ett par ego-bilder? det har egentligen inget med saken att göra -haha.... ibland är jag bara så söt (shit vilket självförtroende man har)

Kommentarer

Postat av: Mannen med stort D*

Publicerad 2008-06-11 22:12:40

Det löser sig :) Upp med hakan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela