Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

BOOOORING!

Publicerad 2008-05-22 20:53:13 i Allmänt

Fy fan va tråkit man kan ha... och det regnar inte ens!  å sen så är ju en speciell persons mobil cp -SUCK! samtidigt som man försöker förklara för killen att det är slut, vänner -inget mer. Nu vill jag verkligen bara ha sommar, träffa favoriterna några gånger, innan jag åker och sen lämmna det här landet!!!! Sola, ta hand om barnen och träffa Peter (fjolårets sommarflört -blir det ngt i år igen?!), Leigh och Elisabeth. Miss you guys, so much!
Men vill verkligen träffa även, Daniel och Simon, kan ni lova att vi träffas snart? Saknar dig Nalle - Hoppas du blir bättre snart så du kan hänga ute med kompisarna! :) Jadu... D, skulle inte vi träffas? haha... verkar inte som om det blir ngt med det, eller? din mobil är i alla fall CP! Någon som har tips på vad man kan göra när man har så här, F*CKING tråkigt?

Tror aldrig jag har varit så här uttråkad... allt går så långsamt, vet inte vad jag ska göra.Helgen blir däremot grymt härlig -hoppas jag. Förhandsvisning på lördag, men kändisfolk, C -klä dig snyggt  ;)
På söndag blir det bodaborg med ledarna, sista gpången vi ses innan höst. hoppas det blir som i sommras, att vi träffas några, någon gång i alla fall.

Uppdatering kommer senare <3

image128
Inte längre vi... Nu är jag SINGEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela