Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Fridaay

Publicerad 2008-05-09 20:51:15 i Allmänt

Vad ska man skriva idag då? har inga speciella tankar i huvudet... är bara ptrologt glad, efter att träffat August och Simon. Fy fan -kul hade vi så det var en bra början på helgen. Det var planerat att hela klassen skulle träffas ikväll, men orkar inte. Mådde inte alls bra tidigare idag, men efter killarna så mår jag bättre. Kollade in en kompis BDB där det fanns sjukt roliga bilder efter konfa lägret! haha.. får se om jag laddar upp dem.

Efter skolan blev det lite plugg, för att inte få så mkt nu i helgen. Passade på att göra dem ute i det fina sommarvädret, då jag faktiskt efter en timme hade fått mkt färg -tack vare spanien resan! hoppas på att komma hem som en liten bruning efter Kanada och Spanien. Snart är det skolavslutning, så jag måste börja leta efter ngn fin klänning/tunika. -någon som har något förslag? Imorgon sägs det bli 25 grader -synd att jag kommer spendera hela dagen inne med massa underbara personer. Ni vet vilka ni är ^^ ! Men hoppas på att får en paus så att jag kan gå ut och sola lite...
LÄNGTAR TILLS IMORGON!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela