Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Mondaay

Publicerad 2008-05-12 10:58:31 i Allmänt

Fan, igen! började egentligen klockan 9.30 men vi hade ingen matte, så jag var i skolan för tidigt. aja.. inget att göra åt saken. FIck precis reda på att vi får veta våra Nationella i engelska idag. så jag berättar mer om det senare

Hade inte tid att skriva igår, eftersom bror min fyllde år och jag kom hem så sent. Spenderade dagen som sagt i kyrkan och alla människor (ledare och nykonfimerade undomar).. Jackie berättade att hon ska sluta nu -Det suger hårt! Kommer sakna henne mkt, hon konfade ju mig :( (!) Efter allt var klart, sa vi hejdå till alla... tyvärr fick jag inte riktigt säga hejdå till favoriterna (x5), utan Daniel som jag träffade senare på dagen :( men vi kommer ju träffas -ni har inget val killar ! ;)
L
oke, Moa, Nisse, Simon (ledare) och jag drog ner till rävudden, där vi träffade Max och Leo. När jag och Moa var tvugna att dra hemmåt träffade vi Daniel (!), Douglas O.R och Tina i kransen. Skulle egentligen åkt hem på en gång, men kom inte hem förens 9-tiden. och det var 9inte direkt någon glad mamma man träffade. Som tur var, var kusinerna och c/o där.

Nu måste jag kila iväg på lektion, men skriver senare! BYEEE <3

     

1) Alla Favoriterna
2) Nalle och c/o
3) Gabriel och Daniel
4) Jag och Simon (mkt vackert -NOT!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela