Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Soft

Publicerad 2008-05-22 17:31:15 i Allmänt

Nu har jag inge mer läxor, prov eller uppsatser -å det är så skönt!
Efter skolan idag, drog jag E, N och C iväg till en parkbänk, för att chilla lite i solen. De åt ngn slags glass och jag nötter. Höll på att bli överkörd -2 gånger! Haha, men så går det om man ligger på marken och solar... Det var ngt roligt jag skulle skriva, men som vanligt har jag mina dumma blackouter, wtf?!

Nu är det bara 13 dagar kvar!!

image127
Sommar i STHLM city

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-05-22 19:28:58

haha kul att du glömde Jossan XD

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-22 20:13:21

äh, hon läser ändå aldrig bloggen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela