Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

SOL och SOMMAR

Publicerad 2008-05-27 18:27:21 i Allmänt

Kom precis hem, från några timmar vid stranden och typ 5km vandring. Efter Skolan idag, stack jag och C hem till mig för att fixa lite picknick. Vi bestämde oss för att dra till Mälarhöjdsbadet, eftersom det ändå är hyfsat nära (om man inte frågar C) Råkade somna i solen ett tag och det resulterade -solbränna :D hahah... har som tur är lite basfärg, sedan Spanien och Florida -så nu j*vlar ska jag bli brun!!! 6 veckor i Kanada -here I come!

Igår, skämde jag ut mig totalt, inför några treor i skolan -å det var sååå pinsamt. Ni kommer v´bara garva åt det, så tänker inte berätta mer om det. Även en "seriös" tjej som jag kan sämma ut sig. (seriös och seriös vet jag iof inte om jag är) haha... Skolan idag var okej... vi lyckades övertala Henrik att inte kolla på filmen, så vi lekte istället.
-"Hej vi går i 1:an och gillar att leka" haha!
Mitt jag vann, stort över er killar! -okej det var typ tre killar och två tjejer i laget, men ändå.... Sedan var det ju Riddargalan, helt okej... men vissa treor var ju lite roliga -ingen komentar. Känner att jag nästan måste säga grattis till Oliver och Manne, som vann priset för bästa ljud-något. GRATTIS, killar!
Nu ska jag hem till pappsen min och käka... Imorgon blir det nog inget inlägg, eftersom jag ska träff amina underbara favoriter, i alla fall 2 av dem. och just de här två har jag inte träffat sedan deras konfirmation. Längtar så tills imorgon!!!


PUSS PÅ ER, SÖTUNGAR ;)

image136

Ikväll spelar favoritbandet i Kungsan, men jag funderar på att dra till Kista och kolla in ESC vinnaren. Beslutsångest, vad ska jag välja?!

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-05-27 21:02:09

Haha men mitt lag va bäst ändå :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela