Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Söndag, dagen innan skolan

Publicerad 2008-05-25 23:05:11 i Allmänt

Kollar på ngn sjuk film, på 4:an just nu. Kom hem från Bodaborg vid lite över nio... Det var väldigt kul där idag, bussresan var väl sådär, men att vara med Mixe och Aron -var skit kul.. Det gick sjukt bra innan lunch, sen så tappade vi engagemanget, eller vad det nu heter .... shit the same -you know what i mean!
När killarna la ner, hoppade jag in i Malin och Krilles grupp, lyckades få ett par stämplar -yp bara 2 (efter lunch)
Bussresan hem, var roligare... Speciellt när Emma kom och joinade mig och jag fick mina små skrattanfall, fy fan alltså.... Tror jag råkade väcka Krille -Sorry

Älskar er guys <3

image135 image134
Två killar jag saknar enormt mkt <3 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-05-27 23:33:12

Mina bilder jao.
Trodde jag bad dig att skriva det, din lilla tattare? *blänga på*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela