Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Tisdaay

Publicerad 2008-05-13 15:12:54 i Allmänt

Hörde precis "Hey there Delilah" och då kom jag på att tänka på dig, Nalle :)
kommer du ihåg? -jag glömmer aldrig i alla fall. Så jävla gullig och underbar -Krya på dig med foten!

Nationella Matte- SHIT! Det gick väl inte direkt som planerat, men hoppas på VG(!) iaf. Vi fick reda på Nationella ENG idag, och jag fick MVG (!) , i muntliga -men VG i slutbetyg. Är faktiskt mkt nöjd över det, med tanke på min utveckling. Alla tar ju inte till sig språk lika lätt som andra. Vissa har bild minne, medan andra måste sitta och plugga i timmar & tyvärr är jag en av de sistnämda :/
Tre nationella denna vecka och 2 är avklarade!
Imorgon är jag ledig, HAHA (å inte du!). Måste dock plugga -suck. men ska träffa Daniel på eftermiddagen. så det blir en mysdag imorgon!

Ikväll är det grillning vid Älvsjö IP?! Ni som är ledare, kan ni svara i telefonen så jag kan få tag på er? Det är så jobbigt när folk inte svarar i mobilen, tyvärr så skämms jag lite över att skriva det eftersom jag är en av dem-beroende på vem som ringer. Ibland kan det ju vara pissviktigt! Men men ....

Hör av er -tack?!

image106

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-05-13 20:10:39

fin :D

Postat av: Lina

Publicerad 2008-05-23 13:55:08

Den bilden tog jaaaag :D Sötkaka är du btw.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela