Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Våldgästar C

Publicerad 2008-11-23 22:24:21 i Allmänt

Ljuset försvinner.
Telefonsamtalet bryts. -Vag händer?
Strömmen gick... i hela Mälarhöjden.


Så vad gör man inte när man planerat att bänka sig framför Tv:n? Ringer C. traskade dit i kylan. en kall bris, sveper förbi. usch vad jag fryser. varför valde jag skinnjackan?! tur att pälsmössan inte släpper in någon kyla.
klockan är 18.08 -hemma hos C. föräldrarna är inte hemma, tjejkväll. One Tree Hill, Gossip Girl och sedan Ensam Mamma Söker. Teé och mys. Vilken härlig avslutning på veckan.
21.09, går hem. i kylan. det blåser och jag har inga vantar. mina fötter är is. jag vill in till värmen. kan jag bara inte komma fram snart? hemma... middag.
Nu.... ett varmt bad och sedan ska jag hoppa ned och mysa in mig i täcket och slumra in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela