Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Jag vet att jag inte...

Publicerad 2008-10-14 19:29:46 i Allmänt

...är den bästa bloggerskan, och skulle aldrig kunna bli lika stor som blondinbella. btw, jag är, inget stort fan av henne och läser hennes blogg varje dag, men jag tycker det är synd att hon tar timeout. ibland skriver hon om viktiga saker, som ingen annan tar upp. i alla fall.. precis som hon måste jag prioritera. och det är vad jag gjort på sistone, jag prioriterar skolan, framför att ni ska ha ngt att läsa varje dag. det var typ 5 dagar och 20 timmar sedan sist jag bloggade.
har haft fullt upp de sista dagarna, och det börjar släppa lite nu. men det kommer inte bli flrea inlägg per dag, det kan jag försäkra er om. har precis fixat så att jag kan skriva om "To kill a mockingbird" vilket måste vara världens tråkigaste klassiker att läsa (speciellt på engelska) men den blir väldigt intressant. ska inte avslöja ngt, men ni i klassen som inte läst ut den. keep on gooing strong, den blir bra!
nu ska jag unna mig lite tid att chilla. men måste fortsätta plugga sedan, så ni som inte pluggar, have a fun night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela