Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

OMG -biatch

Publicerad 2008-10-04 22:51:12 i Allmänt

jag är så glad.... sitter och kollar EMDs hem sida, och jag må vara lite efter nu, för att vara ett EMD-fan. men har ni hört deras nya kommande låtar?! omg... det finns ingen anledning till att inte gilla EMD, tycker i alla fall jag.
Ser fram emot dessa låtar, One call Away, We Can, She's My California och Run To You.


Mina hjältar

Själv, är jag lite besatt av Alone. Tror att klasskamraterna, börjar bli lite trätta på att jag går och sjunger den hela tiden. Grejen är att jag bara kan tills andra versen. Får helt enkelt lära mig resten, haha
Kunde inte hitta ngn video att ladda upp, så ni får helt enkelt gå in själva, på den här länken och kolla på videon

 

Vill ni veta vem det är längst till vänster? Det tänker jag inte berätta
 -men jag känner honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela