Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Sex and the City AND flashbacks

Publicerad 2008-10-24 21:57:20 i Allmänt

Mötte K1 i Handen och gick till mitt gamla centrum, i eftermiddags. Gick på en snabb shoppingrunda i Centrum. Bodde där en lång time ago, och fick massa flashbacks. Som tur var började jag inte gråta, som jag trodde skulle hända. När vi väl var i mina gamla barndomstrakter passade jag på att träffa min gamla "bästis".  Det var mer än tre år sedan vi träffades, vi hade nog egentligen en hel del att snacka om, men det regnade och vi skulle hem och laga mat. En promenix hem och sedan var vi hemma. Vi gick vägen från Handen C, där jag brukade gå, till en av mina närmaste f.d. vänner och det kändes så konstigt eftersom vi inte träffats på säkert mer än 10 år. Nu har vi precis sett SATC-filmen hos mina kusiner, de tycker att jag liknar Samantha mest -och hur ska jag tolka det? haha... stannar här över natten, så vi ses väl där hemma imorgon sometime. Sitter och chillar lite framför datorn, då K1 packar inför Taihlandresan. hon åker på söndag och jag är så extremt avundsjuk.
Nu ska vi se någon annan spännande film, så ses!

BTW, IT'S VACATION! och på tala om det såg jag HSM3 i onsdags. Inte bara för att jag grät undre filmen -så patetisk är jag... Så fick C mig att börja storböla, eftre filmen och jag tänker inte berätta varför, hahah.

Natti, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela