Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Stöter ni på oss eller?

Publicerad 2008-10-25 17:42:27 i Allmänt

glömde berätta om promenaden hem igår, från centrum. jag var med om något så sjukt, men K1 var tydligen van...
alltså, efter vi hade gått ca 10 minuter så tutar någon på oss. jag trodde det först var någon K1 kände, men 2 minuter efter det tutar det igen, men från en ny bil. jag blev chockad, jag menar ingen gör så här, där jag bor!?
men tror ni inte att efter en stund senare så tutar någon igen!! vi gick och diskuterade ett tag och kom sedan fram till en anledning, varför alla tutade. både jag och min kusin är väldigt blonda och där de bor är det en del människor som kommer från utlandet. jag drar inte alla över en kant, men vår teori om tutandet stämde så bra.
när vi kommit hem, kom vi fram till att vi fick typ 5 tutningar på en promenad...
K1 var typ inte förvånad, men det var minst sagt jag. iof förstår jag varför de kan ha tutat... jag och K1 ser ju faktiskt skitbra ut! haha

Nu ska jag försöka få tag på Nick och se om vi ska träffas. kanske åker vi ut till Lidingö, så får hon visa mig runt där -eller så hittar vi på något annat....


glada människor

Kommentarer

Postat av: Jojo

Publicerad 2008-10-27 00:09:21

Hmm..var har jag sett de där killarna förut? :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-27 09:55:41

i spånga, eller nee... det var det väl inte? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela