Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

tråkig onsdag

Publicerad 2008-10-29 13:35:14 i Allmänt

jag har så tråkigt, har pluggat matte, tränat, kollat lite på tv och jag är så hemsk uttråkad!
älsk L har äntligen hört av sig från sin resa. hon är tydligen på väg till Kapstaden elelr på ngn valsafari. K1 är i Thailand och klasskompisar är iväg. jag känner verkligen för att åka iväg NU! har kollat lite resor och det verkar som Turkiet blir nästa resemål eller spanien för att hälsa på... aa, vissa av er vet.
BTW, har jag hittat en del gamla klasskompisar sedan jag gick i ettan-tvåan i lågstadiet. flyttade i tvåan men vissa av dem kommer ihåg mig! har tom hittat en av mins första stora kärlekar, haha!
flera dagar i rad nu har jag fått massa mail och "vänner" reunion soon or what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela