Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

VA faan ?!

Publicerad 2008-10-08 22:32:52 i Allmänt

jag ska inte ge upp, ja lovar... måste fortsätta! men vad i helvete, vad betyder det här? hur förklara man idealism mer än med bara 5 ord?! ne.. nu ger jag upp!

plugg, plugg och absolut inget socialliv alls! saknar timmarna av skratt och kärlek. saknar er. men kommer vi någonsin att träffas igen? det är klart, kommer bara ta lite tid. när jag är klar med proven. och den där extra inlämningsuppsatsen och spanskan. oh, juste glömde de där böckerna också... sedan, då kanske vi kan träffas!

  
Jag har en känsla av att dessa män kommer spöka i mina drömmar i natt
och några kommande dagar. kan man inte få besök av typ...
 

  

nu ska jag gå och sova, för jag har även drabbats av sömnbrist, pga av állt plugg och stress som skolan sätter oss i.
god natt people

förresten, så blev en av mataffärerna i mitt centrum rånade idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela