Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Bortskämd?

Publicerad 2008-09-06 18:30:07 i Allmänt

Nej, det skulle jag inte vilja säga. Bildar helt fel bild av mig.. Jag har bara en oerhört snäll pappa som betalar allt.

Så, vad har hänt i mitt liv på sistone? Inte mkt vad jag kan komma på. Igår sov jag över hos C och kollade på filmerna. Love in Manhattan och Gracie, var filmerna vi såg och ingen var direkt någon höjdare. Vi hade i alla fall en urmysig start på helgen. Vi käkade ute och idag har vi varit och shoppat, eller snarare jag. C var med och hjälpte till med råd och så, hihi
Skinnjackan med päls & 3 par skor köptes och just nu är jag lycklig. JAG ÄLSKAR ATT HANDLA SKOR! och det är ju alltid ett stort plus att inte behöva betala. Är dock inte klar med den perfekta höst outfiten -08...

Har gjort klar matteuppgifterna också, så att man slipper ha dem till sin födelsedag... Juste, jag fyller år -så glömm inte att gratta mig på tisdag!

                    
   
Två av mina inköp för dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela