Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

17 again

Publicerad 2009-04-17 22:45:07 i Allmänt

vet inte riktigt om jag skulle vilja åka tillbaka 18 år, tillbaka till min ungdom (när jag väl blir gammal). visst jag gillar det mesta med mitt liv -jag har underbara vänner och jag trivs med tillvaron. men efter att ha sett 17 again, blir jag osäker. filmen var bra, för att Zac Efron gjorde ett bra jobb men jag hatar verkligen alla tjejer som börjar skrika så fort hans namn sades eller sågs. det var en sceni filmen, som verkligen var sorlig -men allt förstördes av tjejer som "viskade" om hur snygg Zac är eller hur sjukt attraktivt det är med killar som gråter. visst jag håller med dem, men de förstörde verkligen stämningen!

efter filmen gick vi runt lite i stan och bestämde oss för att dra till sjöberget. jag och C åkte till Liljeholmen och gick via trekanten och vinterviken bort till sjöberget. solnedgången var vacker och det blev så mkt bättre när johan kom och mötte mig, eller oss -C var ju med. vi satt och pratade ett tag och sedan följde J oss till örnsberg och jag + C åkte hem till mig. hon blev precis hämtad och jag fundrar på om jag ska ut igen eller om jag ska sova. för om jag ska palla gym imorgon behöver jag sömn och jag är fan trött... så vi ses sthlmare!


sleep tight

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-19 16:03:02

Jag trodde du var en av de som satt och sa hur snygg han var ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela