Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

idagärdetettår

Publicerad 2009-08-10 10:43:30 i Allmänt

sedan jag lämnade mitt livs största upplevelse, kan inte förstå att det gått ett år. ett år sedan jag var i Kitchener, Toronto, Bass Lake -ALLT! alla underbara människor, Sam, Elizabeth, Luke, Matthew, Corey, Leah, Shane, Steve, Peter, Emma, Samantha, Jake, Marcus... alla dem som berört mig och jag saknar. det gör ont att tänka tillbaka på det, för allt jag vill är att bara få åka tillbaka och vara vem jag egentigen är. starta om på nytt -men det är klart, jag skulle sakna det liv som jag har här. samtidigt som jag kämpar för att få ordning på livet, dras jag mellan två drömmar.

jag är inte redo att börja sista året på gymnasiet, jag är rädd för det som kommer efter, rädd för det okända som väntar. är inte redo för att slängas ut i vuxenlivet. ett år kvar och det är bara till att börja vänja sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela