Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

du din lilla äckliga ****

Publicerad 2009-12-21 22:20:45 i Allmänt

jag blir så jävla förbannad rent utsagt! jag har gått och suktat efter ett par sjukt snuskigt snygga skor och nu har GISSA VEM köpt dem, jo KISSIE!!! inget ont mot henne men tror ni inte att alla kommer säga "haha, du köpte ju bara de där för kissie har dem" eller" det där är ju kissie-skorna". OCH?! om hon är en stor bloggerska, men nu är jag så himla ledsen -för alla kommer dömma en nu när hon har dem.

ska gå och gråta i min säng, hoppas på bättre dag imorgon, med tvillingarna som sällskap. de förstår sig på mig och vi har en del att disskutera. -har lite nytt gossip som ni får höra imorgon!!!! (tack för lunchen och mysdagen idag, btw!) GOD NATT





"trillingarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela