Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Inspiration

Publicerad 2009-12-10 10:36:15 i Allmänt

om det är någon blogg jag verkligen följer, så är det Kenzas. till skillnad från många andra bloggerskor -verkar hon ha fötterna på jorden och gör sig inte till för att "hamna i rampljuset". hon är sig själv (och har grymt snygg klädstil) var inne på hennes blogg precis, och hittade en liten tävling för oss som bloggar. priset är en dvd-box med The Hills.

Så Kenza, om du läser det här... min motivering till varför jag vill delta i tävlingen;
jag har inte riktigt följt The Hills från starten. därför skulle det vara kul att se de tidigare avsnitten och kunna se dem när det passar, istället för att sitta bänkad framför tv:n. de må vara en utav mina absoluta favoit serier! dramat i sig, kan man alltid ifrågasätta, men samtidigt är några av tjejerna i serien en insperationskälla. visst de klär sig snyggt, men LC visar att allt är möjligt -det gäller bara att inte ge upp. The Hills, kan man kolla på när som helst -oavsett humör, vilket är underbart!
det skulle vara kul att för en gångs skull vinna något. men jag skulle aldrig skriva något som jag inte står för. därför hoppas jag bara att min motivering är tillräcklig för att ha en chans till att vinna.

(fortsätt med det du gör Kenza -cause you're awesome!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela