Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Pure Friendship

Publicerad 2009-01-18 12:59:22 i Allmänt

för tre år sedan fick jag lära känna en av mina nuvarande närmaste vänner, som jag alltid kan vända mig till -i vått och torrt. så som riktigt  vänskap är. natten till idag, var hemsk. jag bara grät, grät och grät. jag kunde bara inte sluta gråta, allt kändes för jävligt. jag skickade ett meddelande till M och bara grät. efter oändliga minuter, somnade jag. gråtandes, som aldrig förr.
att sedan vakna upp, morgonen efter. se hur nya sms visas på displayen. ett efter ett. vad har jag nu ställt till? helvete. helvete. helvete. nytt medelende -M, nytt meddelande -M osv.  helvete.
signalen når fram. en anfådd röst svarar. tårarna börjar komma. när hon berättar hur hon försökt fått tag i mig hela natten, av oro, kan jag inte hålla tårarna tillbaka. det är riktig kärlek, av ren vänskap. det är sådana vänner, man dödar för att behålla!

jag vet att det låter klyschigt, men vad ska jag ta mig till utan dig? bara vid tanken att jag känner dig, får mig tårögd. att ha dig som vän
 - det är ett previlegium
jag älskar dig

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-01-18 20:25:15

Du är den underbaraste!!!!!!!!! Höll på att dö av oro när jag inte fick tag på dig!!!! Om något hade hänt dig vet jag inte vad jag skulle gjort!! Du är värd så mkt mer än de!! Du är fantastisk!!! ÄLSK!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 21:16:03

älskar dig <3 !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela