Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

för ett år sedan

Publicerad 2009-06-27 19:04:02 i Allmänt

Vid denna tid, sprang jag till gate 26A på Islands flygplats. Flyget från Arlanda hade varit försenat nästan 2 timmar och jag var så stressad, vad skulle hända om jag missade mitt flyg -vidare till Toronto?! Jag kom fram till gaten i tid, med andan i halsen. Ensam. Men mitt livs äventyr hade bara precis börjat -jag hade ingen aning om vad som väntade mig. Det dröjde inte länge för än vi fick stiga om bord på flight 127 som skulle ta mig till Kanada. Precis innan, hann jag prata med mamma, hon berättade att de precis ätit och det fick mig å tänka på den äckliga middagen som väntade på mig. Flygplans-mat. USCH!

den hemlagada maten skulle inte vara det enda jag skulle sakna
to be continued...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela