Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

kanske dags

Publicerad 2009-06-10 23:40:32 i Allmänt

för en uppdatering? jag är verkligen ingen höjdar bloggare skulle jag vilja påstå. no är det i alla fall äntligen sommarlov! shit, vi har slutat tvåan och den 17:e augusti börjar vi sista året på gymnasiet!!! på ett sett blir man så himla taggad när man ser alla studenter. men att komma ifrån rutinerna att verkligen ha något att göra på dagarna -även fast det suger, skrämmer mig. jag har ju lite alternativ på vad jag vill göra efter studenten, så det är bara till att vänta och se hur det blir. betygen var okej -9 Mvg och ett g resten vg... men det blir bara till att kämpa på sista året.

imorgon kommer la girls till moi och vi ska fira sommaren med mat och mys! hoppas det blir fint väder. suck.

idag grät jag efter betygsutdelningen och det var inte för att jag skulle "sakna" skolan, ni vet varför



//madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela