Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vet inte vad jag ska ta mig till (-skulle ha publicerats igårkväll!)

Publicerad 2009-06-15 18:34:12 i Allmänt

jag och krille suger. så enkelt är det. vi kan inte åka någonstans tillsammans- UTAN ATT HANDLA KLÄER. hur fan lyckas vi?! båda hade inte planerat att köpa ngt, ändå åker vi hem åt åliga håll med flera påsar från gina, h&m, bikbok, onoff -VA FAAAN! vi måste typ gå i terapi eller något. sanslöst, men kul har vi -det är det ingen tvekan om!

nu när det äntligen är lov blir dygnet helt fel också. jag är vanligtvis en morgonmänniska men jag sov till ett i dag. plus att jag inte är särkilt trött än, men måste komma i säng. bara för att det är lov ska inte min vardag vändas upp och ned helt och hållet.

god natt // madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela