Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

det kommer bli ett helvete

Publicerad 2009-03-17 19:39:22 i Allmänt

-den sista skoltiden... för du är bland det första och sista jag tänker på om dagarna. jag kunde inte ens koncentrera mig på matten idag och jag har redan problem med geometrin. måste ditt leende och ögon vara så vacka, måste din röst vara sådär perfekt mystiskt, måste du vara så distraherande?!

nu har jag pluggat svenska hela eftermiddagen .inte så effektivt, kanske. men jag har pluggat och att ge 100% nu innan lovet på en sak och tabba sig på alla andra hundra saker innan lovet- tror inte det... okej, det där förstår inte ens jag, men men

 









"morsning korsning, killar
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela