Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

som liten älskade jag ballader

Publicerad 2009-11-25 20:44:12 i Allmänt

och avgudar den akusitska verisionen av hope and glory med Måns Zelmerlöw. på senare tid har jag börjat lyssnat mycket på en annan idol från första året. guess who! jo, Darin och ni får tycka att det är hur löjligt som helst -men det skiter jag i. Han sjunger bra och vet hur man presterar. Breathing your love och Perfect är några av de låtarna som jag diggar djävulskt. men när jag hittade den här versionen blev jag lite ställd.


det är ingen fråga om han sjunger bra. inte för min del. men Darin ska köra lite mer up-tempo låtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela