Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

väntar på att den rätte ska komma in

Publicerad 2009-11-25 16:47:19 i Allmänt

nu kommer hickan tillbaka! i alla fall....

sitter och funderar lite på vad jag ska hitta på. vill åka till gymmet men pallar inte själv, inte idag. plggat har jag redan gjort och är klar med uppgiften som ska in imorgon. ska iväg och handla efter maten. förhoppningsvis. egentligen vet jag inte riktigt varför jag skriver, har ändå inget vettigt att skriva. försöker planera lite vad som kommer ske de kommande månaderna...

jobba, i helgenoch ända fram tills vecka 2 -KONSTANT!
krogen i helgen och träffa ***
jul och nyår
träffa I

okej jag har verkligen inget vettigt att skriva överhuvudtaget så jag återgår till systrarna och chattar med dem på facebook istället....


IDÉTORKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela