Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

http://svtplay.se/v/1726091

Publicerad 2009-10-18 16:35:46 i Allmänt

ni som fått inbjudan på facebook, joina! de är stört bra och förtjänar chansen!

Jag ser dina ögon och jag vet vem du är. jag har levt vid din sida i snart 20 år. har kraften att förlåta, det jag inte förstår. för jag vill va med dig, vart än vägarna går. 

å jag vill leva, leva, leva här och nu det finns så nytt och se. hör mig nu. å jag vill leva, leva leva här och nu, å jag vill fortsätta å kämpa, å vad vill du?

nu står vi vid ett vägskäl, livets spel. ska vi fortsätta tillsammans, eller var och en till sitt? vi har en verklighet att möta om vi klarar nästa steg. och det gäller att försöka och inte bara fel.

om man vill leva, leva, leva här och nu det finns så nytt och se. hör mig nu. å jag vill leva, leva leva här och nu, å jag vill fortsätta å kämpa, åh vad vill du?

ja, tanken kom över mig, när jag såg på dig igår. livet byggt tillsammans -är det inte många som får. vi tar ett steg framåt och flera tillbaks. tillbaks till det vi hade, det som en gång var.

å jag vill leva, leva, leva här och nu det finns så mycket kvar och se. hör mig nu. å vi ska leva, leva leva här och nu, å vi ska fortsätta å kämpa, och det gör vi nu


å jag vill leva, leva, leva här och nu det finns så nytt och se. hör mig nu. å vi ska leva, leva leva här och nu, och vi ska fortsätta och kämpa - å gör vi nu. jag och du

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2009-10-18 16:56:32

Har gått med i gruppen! det är riktigt bra :) hoppas den får vara med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela