Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

If you had a secret you couldn't tell anyone

Publicerad 2009-10-04 16:19:02 i Allmänt


favoriten just nu

ligger och snorar och hostar avskyvärt. provet imorgon kommer inte bli av och troligen inte det på tisdag heller. tänker inte gå och smitta ner klassen för ett prov, fy vilka skuldkänslor jag skulle ha! kollar därför på idol och ska ladda upp med mys medan familjen är borta och sedan kolla på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". älskar att pappa köpte den till mig igår -vill han säga något med presenten, något gömt budskap? jag orkar inte att jag allitd ska analysera allt och alla.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-05 22:16:52

det orkar fan inte jag heller

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela